Veel gestelde vragen
1) Hoe en binnen welk tijdslimiet moet ik een artikel retourneren?
U kunt uw artikel(en) binnen 14 dagen probleemloos retourneren. Let op! Vergeet u niet uw artikelen aan te melden. Dit doet u onder de knop retouren via uw account. U vindt hier tevens de voorwaarden en de exacte instructies voor het retourneren. Stuurt u de artikelen dus niet zomaar terug!
2) Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Wat vervelend! La Boite probeert haar webshop zo duidelijk mogelijk in te richten en zoveel mogelijk informatie te verschaffen. Ook proberen we iedereen op een zo correct en snel mogelijke wijze van dienst te zijn.
Mocht er onverhoopt toch een klacht ontstaan over een product of onze dienstverlening, streven wij ernaar uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Door het overleg met de fabrikant kan dit langer duren.
U kunt hiervoor contact opnemen via info@laboite.nl of via +31 (0) 20-6790362
3) Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ontvangen?
La Boite streeft ernaar uw bestelling geplaatst voor 17.00 uur in 1 a 2 werkdagen te leveren. Helaas kan dit wel eens langer duren.
4) Welke garantie geven jullie?
Wij garanderen dat we er alles aan doen om u een perfect product te bezorgen. U kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. De artikelen dienen wel aan een aantal voorwaarden te voldoen. U kunt deze voorwaarden vinden in de Algemene Voorwaarden en onder het kopje Ruilen & Retouren. Na deze periode zal La Boite tesamen met de fabrikant het artikel beoordelen op fabricagefout (zie Garantie)
5) Kunnen de artikelen die via de webshop zijn gekocht ook geruild worden in de winkel
U kunt de artikelen die gekocht zijn in onze webshop probleemloos retourneren in één van onze filialen. Let u er wel op dat deze retouren aan dezelfde voorwaarden moeten voldoen als retouren als genoemd bij Ruilen & Retouren.
6) Als er maten op de webshop niet meer beschikbaar zijn, zijn ze dan nog wel in de winkels beschikbaar?
De voorraad van de winkel is verkrijgbaar op onze webshop. Omdat het voorraadsysteem nooit 100% accuraat is, kunt u altijd voor de zekerheid verifieren of het artikel nog aanwezig is via info@laboite.nl of via telefoonnummer +31 (0) 20-6790362
7) Hoe kan het zijn dat een artikel alsnog uitverkocht blijkt te zijn?
Helaas kan het voorkomen dat een artikel na een bestelling toch uitverkocht blijkt te zijn. Dit kan komen doordat deze gelijktijdig in de winkel verkocht wordt of omdat het voorraadsysteem niet 100% accuraat is. La Boite houdt een kleine marge tussen de voorraad in de winkel en de webshop om zoveel mogelijk teleurstellingen te voorkomen. Mocht het alsnog voorkomen dat een artikel uitverkocht blijkt te zijn, zullen wij daar u zo snel mogelijk van op de hoogte stellen en het bedrag keren wij uit in de vorm van een tegoedbon of we zullen het bedrag terugstorten op dezelfde manier als waarop u betaald heeft.
8) Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn 6,95 Voor de overige landen zie het overzicht hieronder.
€ 10,75 voor: België, Denemarken, Frankrijk, Hongarije, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Tsjechië en Verenigd Koninkrijk.
€ 19,75 voor: Bulgarije, Estland, Finland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Portugal, Roemenië, Slovenië en Slowakije.
€ 32,75 voor: de rest van de wereld.
9) Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?
Alle prijzen op de site zijn inclusief 21% BTW